18 Mart 2012 Pazar

SOYAK SOHO'da YAŞAMAK VAR!

SOYAK SOHO'da YAŞAMAK VAR!Soyak Soho Zincirlikuyu'da Farklı Ödeme Planı SUNUYOR.
Soyak Holding’in İstanbul Zincirlikuyu'da hayata geçirdiği Soyak Soho projesinde farklı ödeme seçeneği sunuyor. Soyak Soho ’da Fiyatlar 328 bin Euro'dan başlayan Zincirlikuyu Soyak Soho projesinde konut teslimi Aralık 2013 tarihinde yapılması hedefleniyor.
Soyak Soho projesi Akıllı ev teknolojisi ile yapılan Soyak Soho ‘da toplam 77 adet daire bulunan Soyak Soho’da 1+1, 1+1 Dubleks, 2+1, 2+1 Dubleks daire seçeneklerinden oluşan Soya Soho'da konut metrekareleri, 65 metrekare ile 252 metrekare arasında Soyak Soho projesinde Daire fiyatları 328 bin Euro ile milyon 998 bin Euro arasında değişen fiyatlarla satılıyor.



SOHO 'DA YAŞAMAK VAR!

"İstanbul'un göbeğinin göbeğinde, Soho'da yaşıyorum.
Ben dairemi döşenmiş olarak aldım. Ama kendi zevkime göre döşenmiş, her şeyini seçeneklerin içinden kendim seçtim. Size de öneririm, yok böyle bir rahatlık.
İnanması güç ama Soho'da alışveriş merkezi, spa, fitness center yok.
Aslında bu özellik insanın yaşantısına inanılmaz bir 'privacy' katıyormuş, ben de yaşamaya başlayınca anladım. Kalabalık sizin yaşadığınız yere gelmiyor, siz istediğinizde
kalabalığa gidiyorsunuz.
Peki, canım alışveriş merkezine, spa'ya, fitness center'a gitmek istediğinde ne yapıyorum bilin bakalım.
Sıkı durun söylüyorum.
Otoparka iner gibi yürüyüş tüneline iniyorum.
Evet yanlış duymadınız 'yürüyüş tüneli'! Zorlu Center'a, metro istasyonuna ve metrobüs durağına 1-2 dakikada gidebileceğim bir tünel bu. Benim Soho'nun tam önünden geçiyor. Canım isterse Zorlu Center'a, canım isterse metro ile Kanyon'a ya da Taksim'e gidiyorum. Öyle harika bir durum ki, dışarısı sıcakmış, soğukmuş, yağmurluymuş, falanmış filanmış görmüyorum bile, tünelden yürüyorum, 200 metre sonra Zorlu'dayım.
Soho'nun daha neyini anlatayım ki, koridorlarda tam sessizliği sağlayan halılarını mı, girişinin ihtişamını mı, rezidans servislerinin mükemmelliğini mi, yalnızca 77 dairesi olmasının getirdiği ayrıcalıklı yaşantısını mı?
İyi ki Soho'lu olmuşum





Genel Özellikler


4 farklı iç tasarım seçeneği

İsteğe bağlı, iç dekorasyon seçenekleri

Ankastre beyaz eşya donanımı; (fırın, ocak, davlumbaz, buzdolabı, bulaşık makinesi, mikrodalga fırın, kurutmalı çamaşır makinesi)

Merkezi ısıtma, soğutma ve sıcak su sistemi

Fiber optik altyapı

Akıllı ev teknolojisi

Binanın tüm elektrik ihtiyacını karşılayabilecek güçte jeneratör

Daire büyüklüğüne göre plakaya tahsisli otopark ve depo alanı

Otoparka ve asansörlere kartlı giriş sistemi

Misafir otoparkı

Otopark katlarında sürücü odaları

Katlarda özel havalandırmalı çöp odası ve çöp/servis asansörü

Bina içi ve çevresini gün 24 saat izleyen kapalı devre kamera sistemi





Soyak Soho İletişim
444 76 46

SOYAK SOHO'da YAŞAMAK VAR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder